14 september 2007

Lärdomar på en fredag

Några nya erfarenheter samlade denna lediga fredag.
1. Förkylningen hänger i, den har satt sig i näsan. Så jag styrde kosan mot apoteket och inhandlade mitt första nässprej någonsin. Blev nästan förvånad när det faktiskt lindrade nästäppan precis som det stod på beskrivningen.
2. Fick för första gången titta live på lille Harry med tjurnacken - söt!
3. Lunchen blev det som tidigare var ett måste varje vecka nämligen en sallad med tonfiskröra från Eat. Har inte varit inne på stället efter ombyggnaden och blev besviken. Kallt och stelt var känslan. Salladen var lika god som förut och lite dyrare.
4. Dagen avslutades med teater i Önningebymuseet - debut för min del. Bra pjäs med spännande dialog.
Dessutom har jag börjat plocka in mina innerfönster - höstens tråkigaste syssla. Och naturligtvis sneglat lite på dagens matcher i VM. Väntade resultat.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...