27 januari 2008

Småseg gala

Årets idrottsgala är avklarad. Filmdebuten likaså, inga anbud har anlänt från Hollywood, har dock fått komplimanger för min insats som discodrottning. Ingen har vetat att jag kan dansa så bra - mycket går att fixa i redigeringen vill jag påpeka.
Galan var lite seg. Efterrätten räddade middagen, där varmrätten inte fick godkänt. Programmet lyfte inte före finalen när Niclas Andersson bjöd på riktig show.
Prisutdelarna var proffsiga och vinnarna glada (till och med tårögda i vissa fall) – precis som det ska vara. Mycket känt folk och svettigt på efterfesten.
En trevlig kväll som saknade det där extra som man hade förväntat sig efter fjolårets dundersuccé.

1 kommentar:

malin sa...

Jag gillade särskilt hur noggrant du justerade discofingret på snubben.
Och jag håller med, galan var trevlig och inte så mycket mer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...