02 november 2007

Storm da capo

Åsa Larssons deckare Solstorm har blivit film så därför har jag gett mig på att läsa den.
Kruxet är att jag så där 50 sidor in i boken märkte att jag läst den förut men inte kan komma på hur den slutade. Därför läser jag på. Filmen vill jag absolut se om det nu finns någon bio att se den på här på kobben. Filmerna kommer ju snabbt på dvd så det får väl bli en biokväll framöver.
I kväll är det en annan deckardrottning som gäller nämligen Camilla Läckberg. Två av deckarna har blivit tv-serie med premiär i dag. Ska bli spännande att se hur de lyckats, hennes historier är lite ”udda”. Jag gillar böckerna och ännu mer gillar jag Niklas Hjulström som har en av huvudrollerna. Mest för att han står för rösten i Cue, mitt favoritband alla kategorier.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...