10 november 2007

Discokula

Novemberrusket piskar mot fönstren. Men det gör ingenting för i dag har det funnits flera saker som gjort att jag brytt mig noll.
Började med filminspelning i morse. Var ”discokula”. Premiär blir det på en idrottsgala nära dig i slutet av januari. Säger inget mer.
Sedan lite rusning på stan innan jag landade hemma och startade uppvärmningen av huset. Konstigt nog har det inte blivit så kallt här trots att jag inte har någon värme.
När brasorna började värma var det hur mysigt som helst att sitta inne och pyssla med diverse. Bland annat en massa fotonostalgi, fick så där 400 bilder av morbror i går. De visar familjen Sundbergs historia från början av 1960-talet till nu. Och flera fantastiska bilder på mitt hus, material jag aldrig sett tidigare.
Och nu avslutas denna novemberruskdag med partaj på Indigo.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...