29 augusti 2014

Dags för nytt pass


Mitt pass har gått ut så nu är ett nytt under produktion. Lite modernare den här gången - med fingeravtryck!.
Mitt gamla pass har tjänat mig bra. Fyra världsdelar har det besökt - återstår ännu Sydamerika att pricka av för mig.
En av de roligaste och mest intressanta resorna var när jag och mamma åkte till Peking. Det är snart tio år sedan. Oj vad tiden går.
Passet & jag har också varit i bland annat Australien och USA. Kul har vi haft på alla våra resor. Inte bara passets förtjänst - det mänskliga ressällskapet har alltid varit av högsta klass.
Nu håller jag tummarna för att det nya passet ska få hänga med på lika roliga upptäcktsfärder jorden runt.
Vill tillägga att jag är väldigt stolt över att det står ÅLAND på våra pass.
Här kommer två bilder från Peking-resan.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...