07 december 2012

Härlig morgon

Jag är inte direkt morgonpigg men i morse var det så otroligt vackert här på gränden att jag vaknade till. Kameran åkte fram för att föreviga ett härligt vinterögonblick.
Lika kul var det inte när jag kom hem. Av någon anledning hade plogarn bestämt att det var bäst att lägga en rejäl snöhög just framför min infart. Så ett gratis motionspass avslutade arbetsdagen.
I dag kom den andra boken om livet i Mariehamn ut. Det har varit ett roligt projekt att få vara med om. Dokumentärfoto har något visst över sig. Det är lite som med årgångsvin - blir bara bättre av att lagras lite. I den här delen finns en bild från en hantverkardag jag och syster hade här på Norrstunas.
Om du vill bläddra lite i boken har Daniel lagt ut ett avsnitt på sin hemsida.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...