23 oktober 2009

Stick på rätt ställe

Under två veckor har jag haltat och hasat mig fram med vänster ben. Har haft ont i knäet.
Ibland har det varit bättre ibland sämre. I tisdags fick jag nog, ringde Medimar och fick en tid på torsdagen.
I dag är det fredag och jag känner mig åter som en kvinna i sina bästa år, inte som en sur halt gumma.
Två sprutor i knäet är förklaringen. Otroligt att de gör jobbet så snabbt. Hoppas nu att det håller i sig, om två veckor borde jag vara helt återställd.
Lite kul var att han som gav sprutorna är son till mannen som opererade samma knä för 30 år sedan. Efter det har jag inte haft några problem med det förrän nu. Lovar alltså gott ...

1 kommentar:

Anonym sa...

Kanon!
Men kom ihåg att håla dig lugn i 2 veckor nu!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...